Správa webů a digitální marketing
Správa webů
Za pět let v marketingu jsem si vyzkoušela práci na několika webových rozhraních, jako je WordPress, Joomla, Rocketoo nebo Upgates, a v e-mailingocýh nástrojích SmartEmailing a Ecomail. Ušetřím vám tak čas nahazováním článků, newsletterů nebo klidně i s menšími uživatelskými úpravami.
Analytika
Nevíte, jak správně vyhodnotit čísla v Google Analytics? V rámci spolupráce vám pomůžu se v nich zorientovat, nastavit reporty nebo vše vyhodnocovat za vás v podobě pravidelného reportu. Stejně tak spolu můžeme nastavit sledování klíčových slov a další metriky, které budete potřebovat.
Analýza KWs
Na základě vašeho byznysu a toho, co nabízíte, vám sestavím analýzu klíčových slov. Vytvořím vám také plán, kde by se daná klíčová slova ve vaší struktuře mohla objevit. Pokud půjde o klíčová slova spojená s radami, můžeme se pobavit i o publikačním plánu pro váš blog.
PPC
Ráda převedu i složité
parametry tak, aby jim porozuměl každý. Z popisku udělám atraktivní text, který dá vašim potenciálním zákazníkům relevantní důvody pro nákup. Při nastavování kampaní spolupracuji se zkušenou PPC specialistkou.